Tuesday, June 28, 2011

❤Transformers version FL¸¸.•*¨*❤

Dialog antara F&L

 Nak Tgk TF3 tak ??
Nak..(Beria² sgt sebab tu yang dtunggu dari tahun lepas)
Nak Booking tiket  ?? 
Ok je..!! (Tak banyak tanya sbb nak tunngu jawapan seterusnya)
RM50 Per person..ok..?? reserved by paypal... 
Hum... Agak²lah.........(sambil muncung itik mula kehadapan) so xdalah TF3?? 
(dalam haty sambil berkata hum RM50 tu bole shopping sakan)
 Ada??? tp for transform 1st day xdalah ok dear..
 ok je... so bila kita nak gie tgk ??
 After 3days launching ok..??
  3 days Oraite je 


❤ Moral Value .. 1st day , 2nd days same je.. Jgn Cerewet nanti x dapat ape² (padan muka).. terimalah seadanya sekiranya itu yg di takdirkan untuk kita.. Jangan kita sia² kan kerana hanya peluang itu yang kita ada untuk menikmati keindahan dunia sementara,  hanya milik dunia.. 

2 comments:

Mya said...

blogwalking:)

reserved by paypal mg harga mcm tu ke? mahalnye. susah kan nk book on9 skang sb kena purchase terus. hee.

anyway, nice blog=)

Nurliyana said...

Dear Mya .. nak buat mcm mne... sbb kita ni kadang² bersikap obses dgn sesuatu sampai tak kisah berapa harganya.. hehee.. TF3 jgn ckp la Fullhouse je sentiasa..

❤❤Milik mu❤❤

Daisypath Anniversary tickers