❤Things Mama Said❤

Nukilan untuk yang menjadi heroin ku dan segalanya adalah untukmu.. (Happy Mama Day)..❤❤

Mama, segala kasih sayang mama tidak akan pernah lupus, meskipun bumi berpisah paksinya.. Mama curahan kasih mu tidak akan pernah pudar dan sentiasa mekar dalam diri ini. Maafkan diri ini, diri yang salah walaupun kamu tidak pernah mengatakanya... tp diri ini tetap salah.. merindukan peluk kasih, masakan mu,  dan nasihat  membuatkan aku tidak akan pernah melupakan walau sesaat diriku tidak bersamamu.. Naluri keibuan-mu cukup teguh untuk tidak berhenti menasihati walaupun sering ku dengar dan aku akan menjadi pendengar, penerima nasihat mu yang setia!! Mama maafkan ku sekali lagi jika air mata mu menitis oleh kerana diriku.. tidak akan ku ulangi lagi.. Terima Kasih Mama! Wahai Anak.! ingat lah mereka selagi ia masih bernafas dan wajahnya sentiasa bermain difikiran kita. Hargai pergorbanannya, serta kasih sayangnya.. Tiada dirinya.. tiada lah kita..
I
Mama

Eh.!Mama lagi..








Lagu Mama Seluruh Dunia!
(Lirik Dari Wanita Seluruh Dunia)
Wahai Mama!
Mama yang berada di seluruh dunia
Tak kira bangsa, umur atau rupa
Oh! asalkan kau Ma’ma..

Kau buat ku Happy
Bila kau mula senyum
Bila kau bercerita...
Oh lirikan mata senyuman manisnya
Oh kau buat aku terpana

Mama seluruh dunia ku ingin kau tahu
Yang aku sayang kamu semua wahai Mama kuh!
Dan walaupun ku tak mampu membahagikan diriku
Kepada Mama seluruh dunia
Lagu ini lagu sayang  untuk kamu semua...

Wahai Mama!                               
Aku  tahu kau selalu mengerti apa yang aku kata

Kamu semua adalah inspirasiku bila ku berkarya
Ku tuliskan lagu hanyalah untukmu                                                                
Untuk buat hari kau ceria
Dan aku tak kisah mana kau berada
Ku ingin kau dengar ku berkata

Lagu ini lagu Mama untuk kamu semua..

Comments

Popular posts from this blog

❤Transformers version FL¸¸.•*¨*❤

Ape tu TTC#4 (INFERTILITY - SURAT RUJUKAN)

Chicken Chop Home Made