Ape tu TTC#2 (BERURUT)

Usaha dengan berurut... Ok sepanjang fasa 2 tahun mmg aku  pergi berurut.. Bukan selalu pun sebab aku duduk KL mmg susahlah nak dapat orang yang pandai berurut cara tradisional ni.. Kalau rumah urut tu memang bersepah.. tapi tak sama la yang aku sedang usahakan ni. 

Ok pernah sekali aku berurut dekat makcik area nak ke ulu yam (gombak) tu pun susah weh nak cari rumah dia.. lagi time tu aku pergi malam dengan budak office. sebab dia  pn sama cm aku TTC gak sama nak masuk 3 tahun. so aku ada geng. Kenapa nak kena ada geng plak? ye lah dia yang bawak aku pergi sana berurut sama-sama dengan dia. kami pun sama-sama cari tukang urut tu. 

Kenapa nak berurut pulak?? tu kira macam salah 1 usaha kau gak la. Yela mana tahu zaman sekolah kau lasak sangat jatuh sana sini, aktif sangat mana kau nak ingat semua tu. So ni la cara aku dulu ye.. mengurut, turn aku dulu.. sebab masing-masing 1st time nak merasa urut peranakan mcm mana...xada pengalaman.... Ok mula2 urut badan, memang sedap kan sebab kau jenis kerja office asik duduk je tepu montot ko + stress dengan client lagi.. So dia mula dengan urut badan bagi longgar urat tegang kau tu. so dah lega sikit baru dia masuk part nak naikkan peranakkan kau. Kau rasa ape time naikkan peranakan tu?? kau rasa GELOMBANG kenaikan dalam perut. dia tanya rasa tak dia tolak naikan ke atas. aku cam krik krik.. sbb sakit sikit time tu. aku haa rasa.. dia kata peranakan aku kt bawah. so aku cam ok, diam.. je (tahan sakit sikit time tu) 😭😭 Balik tu memang badan kau akan ringan, tapi dia ada cakap kena rajin minum air kelapa pure (asli) takda tambah gula ke ais ke.. kosong kira cam bersihkan ape-ape yang tersumbat la time period kau tu. so aku dgn member tu kira mencari jela air kelapa tiap-tiap hari.. mujur depan office ada jual air kelapa pure tu. 

Sambung.. Part TTC#3 

Comments

Popular posts from this blog

❤Transformers version FL¸¸.•*¨*❤

Ape tu TTC#4 (INFERTILITY - SURAT RUJUKAN)

Chicken Chop Home Made