Ape tu TTC#3 (DOA)



Credit Google / Blogger 

DOA-DOA 👆 Yang selalu aku amalkan, kalau aku period pun aku baca ayat-ayat kat atas moga aku kuat untuk ada zuriat sendiri, zikir pun kena selalu buat. Lepas solat pun doa juga. Harap istiqomah aku dengan doa-doa ni di terima Allah. In shaa Allah. 

Credit Blogger / Google 

Ya Allah, ampunkan segala dosa-dosaku, dosa suamiku, dosa Ibu bapaku, Dosa Mertuaku, adik beradik ku dan adik beradik suamiku, Dosa muslimin muslimat Ya Allah, ku mohon agar dikurniakan bagiku rezeki zuriat yang soleh solehah ya Allah, permudahkan urusan dunia dan akhirat ku ya Allah, tidak kuat untukku jika ini dugaan yang diberi, kurniakanlah Ya Allah, Sesungguhnya kamu maha pemurah dan pemberi rezeki.  Amin.. Allahuma Amin. 

Comments

Popular posts from this blog

❤Transformers version FL¸¸.•*¨*❤

Chicken Chop Home Made